אם אין לחם

אם אין לחם, תאכלו עוגות. ואם אין תקציב- תעבדו קשה על הרעיון ותביאו לעובדים את הרמת הכוסית הכי מרעננת ומעוררת השראה שאפשר.
הנה כמה רעיונות להרמה ברמה:

כל הסימנים שתהיה שנה טובה
סמי סירואה מקול הסימנים מציע הצצה מיוחדת במינה אל עולם החרשים. בהומור וברגישות הוא יעביר אתכם לעולם של חושים. מילים טובות, ברכות ואיחולים ייאמרו בשפת הסימנים ובדרך גם תגלו את התקשורת הבינאישית מזווית חדשה. אחרי חוויה כזו, כל מילה בברכת המנכ"ל מקבלת משמעות גדולה הרבה יותר, אם היא רק נאמרת בשפה חדשה, בלי מילים שחוקות וססמאות שגורות.

אותו דבר, אבל ברעש!
טררם מביאה את כל הגוף לברכת החג. הידיים יתופפו על החזה, הרגליים ירקעו בהתלהבות והפה… יחייך. אין אחד ששיישאר אדיש לקצב של הרמת כוסית כזו. פשוט…טררם!

בעיקר מתוק
לאכול את הלוגו, ללקק את האצבעות. שולחנות הקונספט של מתוקתקות יגרמו לכם אחד מהשניים: להסתער על השולחן עוד לפני שיגיעו "לחיים", או לפחד לגעת, כדי לא להרוס את פאר היצירה. שלוש מילים: כשר, מרהיב וטעיייםםםםםם.

יין ישמח
ברוב הרמות הכוסית, היין הוא לא העיקר. אבל כשעושים את זה נכון, יין באמת יכול לשמח לבבות וראשים. wine & Friends יתאימו את היין לאירוע, לסגנון המשתתפים ולתקציב ובמקביל גם יקרב אתכם ליקבים קטנים, איכותיים וישראליים שבטוח לא שמעתם עליהם (ואין ספק שהייתם צריכים)

אלוף העולם 
ערן שוורצברד הוא ללא ספק הקונדיטור המבטיח (והמקיים) הכי יצירתי בארץ. הקינוחים שלו יבטיחו שהשנה תהיה באמת מתוקה. ואם אתם רוצים לאכול השנה את כל העולם, בקשו את קינוח הגלובוס שעשה כדי לאתגר את משתתפי מאסטר שף.  

selfie new year
ליצירתיים- בואו נראה אתכם הופכים את הרמת הכוסית לתערוכת סלפי מטורפת, בה תכירו את החברים מהמשרד (וגם את עצמכם) מזוית קצת אחרת. בשביל כזה דבר, קודם תתקשרו לטל ומאיה מסדנאות האינסטגרם

שיפה ושונה 
שנה חדשה מזמנת לוק חדש, יפה ושונה, לכל אחד ואחד. ProfilePicture מזמינה אתכם להתאפר, להתאבזר, להצטלם ולקבל בוק של תמונות חדשות ומהממות של כל אחד ואחד מכם. ביג לייק!


אנחנו הוא הדבר הזה שמסביר לגופים הגדולים בארץ איך הלקוחות שלהם יפתחו נאמנות שיא והעובדים שלהם יגיעו בשמחה לעבודה.
רוצים משהו אחר שהוא רק שלכם? 
אתגרו אותנו עם בריף שיגרום לנו לשתוק. או להניע את כל הגוף. או לרצות להסתער של שולחנות. או להיות שיכורים מיין. או לאכול את העולם. או לראות את עצמנו מזוית חדשה. או להרגיש טוב כמו אחרי מייק-אובר.
תתחילו כאן