About

יש עולם שלם של לקוחות שאי אפשר לקנות בכסף.

זה העולם של קרינולינה.

 מה זה שיווק רגשי?

יש דברים שאין להם מחיר. ויש אנשים שהמחיר הוא לא הפקטור היחיד שמשחק אצלם תפקיד.למעשה, כולנו כאלה. אנחנו בוחרים מהבטן הרבה לפני שאנחנו בוחרים מהראש. או מהכיס.

למותגי יוקרה יש את לקוחות הפרימיום. לארגון יש את העובדים האלה שהם ישמרו עליהם בכל מחיר. וכמו שאנחנו רואים את זה, ככה צריך להתייחס לכל לקוח ולכל עובד. כולנו אוהבים להרגיש מחוזרים. נאהבים. נעזוב הרבה פחות מהר מקום עבודה שמתייחס אלינו כפי שמגיע לנו. נהסס הרבה יותר אם המותג שאנחנו רוכשים יעניק לנו חווית שירות בלתי נשכחת.

Vici

כל העיצוב והיצירה של כל דבר שנוגע בלקוח. מכרטיס ביקור ועד מתנה. מסטיקי-נוט ועד אירוע השקה.

Vidi

בניית אסטרטגיה מבוססת רצף. יש חוט מקשר בין כל הנגיעות בלקוח. ובקצה שלו, יש לוגו של קרינולינה.

Veni

ייעוץ אישי לחשיבה פורצת דרך למנכ"לים והנהלה בכירה. האונה היצירתית של מקבלי ההחלטות.

Case study 1.0

איך משיקים תרופה לאין אונות בשוק בו המתחרה בשיא אונו?

Case study 2.0.

בואו ניקח מתנה בנאלית. אבל ממש בנאלית. ועכשיו בואו נעשה אותה כמו שום דבר שהיה פה קודם ויהיה פה אחר כך

Case study 3.0

פעמיים בשנה, בשני החגים הגדולים, אנחנו עוצרים רגע ומתפנים לייצר מוצר אחד לעמותה אחת. מוצר שתפקידו להיות מנוע הכנסה עבור אלו שצריכים את זה באמת.