הגדות לפסח יש הרבה, הגדות שהופכות לאגדות, יש אחת
אורנמנט- גוף תאורה שיוצא מהקופסה
אנחנו לא יודעות לחשוב בתוך הקופסה, אז החלטנו להאיר אותה, או איתה.
יש מרמלדות ויש Pate de Frui
מתוק לנו ממש כל המתוק הזה
קנטטה לקיש קישואים
שבועות הוא לא רק החג הכי אלגנטי ביהדות, הוא גם זה שמוציא החוצה את סיפורי "הפעם הראשונה שלי".
הפעם הראשונה שעלה הרעיון הזה לחבר עסקים קטנים לארגונים גדולים
אחרי "מעצבי המאה", פרויקט האופנה הגדול שידעה המדינה ושציין את 100 שנות תל אביב, הבנו שההצלחה הגיעה בזכות 100 המעצבים שלקחו בו חלק. לכל אחד מהם היה אחוז לפחות בהצלחה (ההיסטרית! 100,000 מבקרים, 500 כתבות בכל כלי התקשורת, 4 פריצות שידור לחדשות ו-4 מדינות שרצו שנעשה להם גם).
הבנו שהאינטרס הכי גדול של עסקים בכל סדר גודל, הוא להגיע באופן הכי נכון ללקוחות הכי טובים שלהם. ומיהם הלקוחות הכי טובים שלהם אם לא אלו שחותמים על העסקאות הכי גדולות בארץ?? מאז ועד היום יצרנו קשר עם לפחות 2000 אנשי מפתח בארגונים, חברות ופירמות וחיברנו אליהם עד כה כ-350 עסקים שהם חייבים, אבל חייבים, להכיר.
הפעם הראשונה שיצרנו קריאייטיב שהוליד חיבור בין עסק קטן וארגון גדול
זה היה לפני שנתיים. מנהלת שיווק נדירה בחברת תרופות גדולה, חיפשה מתנה מיוחדת ליום המשפחה. את "אריזה משפחתית" יצרנו עבורכם בשביל אותם רגעים, כשכל המשפחה מתכנסת לארוחת שבת, יומולדת או סתם יום של חול. היא מחזירה אחורה, אל זיכרונות הילדות, סיפורי האגדות ואותן נקודות זמן בהן מספיקה מילה טובה אחת כדי להרגיש בבית. במארז הכנסנו מספר כלים בסיסיים המתאימים לכל אחד מבני הבית, מגדול ועד קטן, ליצירת תקשורת מקרבת ומשתפת.
המתנה היתה הצלחה היסטרית והעניקה למעצבת מתחילה את האפשרות להפיק הכנסה גבוהה בהרבה ממה שחשבה קודם, ול- 70 עובדים להרגיש שמקום העבודה שלהם הוא גם קצת בית.
הפעם הראשונה שהלכנו נגד עקרונות השיווק וההבנה העסקית של כל העולם כולו
הממממ. זה קורה כל הזמן. כל יום. כבר בהתחלה הלכנו נגד כל מי שאמר שספרים זה פאסה. שהפרינט מת ושכולם מחפשים הכל רק בגוגל. החלטנו לקעקע את המותג במשך שלוש שנים, כאשר בכל שנה ייצא לאור ספר שמאגד את 100 העסקים הכי טובים שיכולנו למצוא.
הפקנו 3 ספרים ב- 3 שנים. עד היום אנחנו לא באמת יכולים לאמוד את ההצלחה, אבל מפגשים קבועים ומזדמנים עם מנהלים בארגונים מוכיחים לנו מעבר לכל ספק שלספר יהיו חיים עוד הרבה אחרי הפוסט הזה.
רוצים לראות איך הופכים אתכם לראשונים בתחומכם? לאלו שמובילים את הקטגוריה ושומרים על נאמנות שיא של לקוחות ועובדים? נסו אותנו. תתחילו כאן.