דילוג לתוכן

נצנצים על הרצפה וסיגריות בהפסקת עשר

כמו סיגריות כשהיינו טינאייג'רים, כשהיו שחשבו שזה מגניב וכאלה שזה הרחיק אותם, ככה גם הפוסט הזה. כל שורה ושורה בו מסתכנת באובדן של לקוחות פוטנציאליים ונועדה להשאיר אותנו רק עם אלו שבחרנו לעבוד איתם.  



1. הלקוחות שלנו מעריכים את עצמם. הם יתנו לאחרים רק את מה שהיו רוצים לקבל בעצמם. ולא, הם לא רוצים משהו שיש לכולם. 

2. הלקוחות שלנו מעריכים את האנשים שסביבם. הם לא מעגלים פינות בכל הקשור ביחסי אנוש. וכן, גם העסק הכי קטן ואיזוטרי יקבל יחס הוגן ומוקיר תודה.

3. הלקוחות שלנו מעריכים רעיון טוב. הם יודעים שהוא יכול לשדרג כל דבר. ולא, זה לא תלוי תקציב. זה מתחיל ונגמר בקריאייטיב (והרבה פעמים חוסך הרבה יותר משחשבתם..)

4. הלקוחות שלנו מעריכים את זמנם, כמו גם את הזמן של מי שעובד מולם. הם לא יטריפו ספק בדד ליין לא הגיוני רק לשם השעשוע. ולא, גם לא בשביל לכתוב תכנית או תקציב למשהו.

5. הלקוחות שלנו מעריכים עבודת כפיים. הם מבינים שמישהו עבד על זה קשה ולא יבקשו דוגמאות רק כדי לקחת הביתה. לא, גם לא בשביל להתנסות במוצר שאחר כך אפשר להחזיר.

6. הלקוחות שלנו מעריכים מקוריות. הם לעולם לא יקחו רעיון טוב של ספק אחד ויעתיקו אותו עם ספק אחר, אפילו אם מדובר בחיסכון בתקציב. ולא, אין דבר כזה "קיבלנו השראה"…

7. הלקוחות שלנו יודעים שגם לא היא תשובה. ושהיא עדיפה על אולי. וכן, עברי אמר את זה קודם: יותר טוב כלום מכמעט.

8. הלקוחות שלנו מעריכים את עצמם. הם לא יגיעו לכנסי "הכל בשקל", שם כל הספקים מורגלים לתת להם דברים בחינם והם יוצאים עם שקיות שמסיימות את הערב בתא המטען, יחד עם פלאיירים ובליל רעיונות של אנשים ששילמו הרבה כסף כדי לפגוש אותם. וכן, אנחנו יודעים שחזרנו על תחילת המשפט הראשון.

(התמונה מכאן)

אנחנו והעסקים השותפים שלנו יודעים לפזר נצנצים. כאלה שעושים פלאים לעור הפנים של העובדים והלקוחות שלכם. 
אם נשארתם לקרוא עד הסוף, אתם בטח מבינים שלמצוא אתכם קשה הרבה יותר מלאסוף נצנצים מהרצפה עם פינצטה ולסדר אותם לפי צבעים.  
ואם אתם מבינים על מה אנחנו מדברים, תתחילו לעבוד עם העסקים שבחרנו בשבילכם ותראו כמה קל זה לקבל מחמאות. וגם מריח נפלא. מה שאי אפשר להגיד על הסיגריות מהתיכון, נכון? 

להרשמה למועדון הלקוחות לחצו כאן