הגדות לפסח יש הרבה, הגדות שהופכות לאגדות, יש אחת
אורנמנט- גוף תאורה שיוצא מהקופסה
אנחנו לא יודעות לחשוב בתוך הקופסה, אז החלטנו להאיר אותה, או איתה.
יש מרמלדות ויש Pate de Frui
מתוק לנו ממש כל המתוק הזה
מסיכות קורונה
הבריף: מסכות מעוצבות ברוח התקופה והמותג
הלקוח: H&M
… אבל איך עולים לך כל הרעיונות האלה לראש?! שאל אותי כל אחד, כל הזמן.
אני יוצאת מהנחה שהצרכן הכי טיפש עדיין הרבה יותר חכם מהמנכ"ל של המותג הכי מצליח, ולכן אני לא מוכרת לו בולשיט, אני עונה.
וכשעושים את זה נכון, אתה לא צריך להתחנף. להוריד מחירים. להלחם במתחרים. הלקוח כבר יגיע אליך.
המסכות שעיצבנו ל H&M הגיעו אתמול לחנויות והן תיכף סולד אאוט.
אז עצרתי רגע כדי לתת לכם הצצה קטנה ל"מאיפה באים לי הרעיונות לראש", ולאתגרים שהחלטתי לפצח הפעם-
* איך משווקים אופי בעולם שמקדש יופי?
* איך מוכרים מוצר ללקוח מבלי שהוא יראה מה הוא קונה?
* איך לקחת את הבעיות הכי גדולות של ענף קמעונאי ולהתייחס אליהן באופן שיגרום שינוי חברתי, כלכלי וקהילתי ועל הדרך גם להמציא מחדש (ובסטייל, אמאל'ה כמה סטייל!) את מוצר הצריכה הבסיסי הנמכר ביותר בעולם החדש?!
בתמונות-המארז ההיסטרי שהופך את המסכה לתיק קלאץ' ומשתמש בה כחלק אינטגרלי מהמארז עצמו.
אז הנה הסיפור כפי שסיפרתי אותו לעצמי איפשהו במהלך הדרך. וכשחלקתי אותו עם שותפיי למסע, החליטה הרשת להעלות אותו בדיוקים קלים בלבד, על גבי המארז. קסם שכזה שקורה כשכולם מאמינים באותו טוב.
Second life
היא נולדת בשנית ממש עכשיו, ברגע שהאריזה תיפתח.
היא נוצרה מבגד שנותר על המדף, מחכה לתורו להיות משמעותי.
מדוגמת היטב באמביציה של בית מלאכה קטן ותפורה בעוצמה של שורדות מעגל הזנות והסחר, היא תאפשר לך לבחור אם להציג לעולם את הצד היפה, או היפה יותר שלך.
היא תסתיר לך את הפה כדי להגן עליך, אבל תזכיר לך שכל יום אפשר להיוולד מחדש.
מסכת קורונה דו שכבתית ודו צדדית מכותנה. מיוצרת מעודפי טקסטיל של h&m ותפורה ע"י בתי מלאכה קטנים ומקומיים בשילוב נשים ששרדו את מעגל הזנות והסחר ומקבלות כעת חיים חדשים באמצעות כלים מעולם האופנה (עמותת הופכות את היוצרות שסייעה עד כה לכ 1000 נשים)
התמונות צולמו על דפי הספר הגאוני "מדיה מעורבת" של האוצרת קרן בר גיל
רוצים לתת לנו בריף? יוצרים איתנו קשר כאן