לחנות על שולחן החג

הבריף: אנחנו רוצים להגיע לשולחן החג של הלקוחות
הלקוח: מרצדס

האתגר הגדול ביותר בעבודה עם רכבים, הוא שהם תמיד נשארים מחוץ לדלת.
אם רוצים להכניס אותם לקודש הקודשים של הלקוח, צריך לעשות את זה באופן עדין. מלטף. צנוע…
בורינננגגגג, אמרנו והחלטנו אחרת.
גדול. עשיר. נוכח. מפוצץ אגוטריפ.

והקריאייטיב? הוא מדבר על נאמנות לקוח. 
As *long* as….
אכן, חוויה חג פעמית. 

חודש אחר כך מנהלת השיווק הענקית שעשתה את המהלך הגדול הזה סיפרה על משרד של שני שותפים בכירים בו האחד קיבל את המתנה למשרד, ואז השני הזמין מרצדס.

גדול, לא?

התכולה: אלפחורס, מקרונס, בראוניס בוטנים בקרמל, מרשמלו עננים, בישקוטי, ממרח קרמל מלוח, ממרח אגוזי לוז ושוקולד, עוגיות בריאות, פרלינן שוקולד לבן ופטל והכל בעבודת יד.

רעיונות מותאמים אישית? הצעות מחיר? סתם לקבל השראה? כאן