אירוע תחילת שנה למנהלי שיווק

ממש עכשיו, קצת לפני שמאחלים שנה טובה ומתחילים לעבוד על תקציבי השיווק של השנה
הבאה, יזמנו יחד עם פירמידה- חוויית לקוח כנס חווייתי לסמנכ"לי שיווק בארגונים המובילים.

חשבנו מה לתת להם שהם עוד לא ראו. משימה לא פשוטה כשמדובר באנשים הכי מחוזרים
בעולם הפרסום והשיווק הישראלי. יחד עם זאת, לא רצינו לקחת את זה רחוק מידי, אלא לייצר
אירוע נונשלנטי ונינוח בסוף יום עבודה מתיש. הכי ביזנס ופלז'ר.

הוחלט להשתמש בתפאורת הבית, חצר בניין פירמידה ברחוב רוטשילד שהיה בעברו מלון ניו יורק
המפורסם של תל אביב הקטנה.

על הרחבה פוזר ריהוט גן חגיגי ומינימליסטי ועל המלאכה לגרום לאורחים להרגיש בבית ניצחו
במקצועיות הבנות של פירמידה.

התוכן נבחר מתוך מדריך קרינולינה 100 ביזנס ופלז'ר לשנת 2013 , המתהווה בימים אלו.
החיבור עם פירמידה הוליד לא רק רצף אירועי בוטיק איכותיים שיהפכו למסורת, אלא גם קטגוריה
חדשה במדריך, המתייחסת לשיווק חווייתי .
מתוך המדריך בחרנו שלושה עסקים:
שלי ארוטשס הדגימה איך האיור עבוד בשירות המיתוג ואיך אומרים דברים
ב"איורית" שאי אפשר להגיד בשום שפה אחרת (נראה אתכם עושים קמפיין פנים ארגוני בבית
השקעות כשהחוטיני של הדוגמנית מבצבץ מהמכנסיים)

"פודינג" הלבישו את שולחן האירוח בבגדי פירמידה והדגימו איך
מגיעים לליבו של הלקוח דרך התיאבון וחוש האסתטיקה המפותח לו. כל המתוקים שהוגשו עוצבו
ברוח המותג והמקום הקסום.

את הקינוח הגישה קבוצת "פרוביזורי", נבחרת הקומיקאים המובילה של ישראל. דביר בנדק, ערן
איווניר, עידן אלתרמן וריקי בליך אלתרו לתוך אפיזודות שיווקיות ומילים מפוצצות מהלקסיקון המלא
לעולם הפרסום.

לפני שהלכו הביתה, העניקה מיכל אביחי (גאון) שי לחג מבית "קמפו מרציו", מותג האופנה לאנשי
ונשות עסקים שבבעלותה, והרימה כוסית לחיי חוויית הלקוח של כולנו ולחיי הביזנס והפלז'ר.